Fortsätt till huvudinnehåll

Repetera ikapp Kata

Repetition av gårdagens dagens och förggårs dagens. Pinan Godan och Pinan Yondan. Nu tar jag mig igenom mönstret i båda igen. Inte klokt vad man kan röra ihop det ibland.

Skönt att ha fått till det. Nu ska jag bara lyckas få till den där Pinan Sandan också som jag inte hunnit titta så noga på.

Det känns som att det går så sakta framåt när jag repeterar så lite i taget men tar jag ett stort kliv bort mentalt och tittar på mig själv med någon annans ögon så är det ett stort kliv att på en och en halv vecka ha fått tillbaka så många bortglömda Kator. Särskilt när man inte har haft så stort intresse av det förut.

Önskar att jag hann träna mer på de här bitarna än vad jag gör just nu. Men jag är nöjd med det jag hinner med i alla fall.

Kommentarer