Fortsätt till huvudinnehåll

Beslutsångest

Idag fick jag den där lite stressade känslan av att jag vill göra allt på en gång för att bli bättre på allt på en gång. Känslan av att jag inte vill tappa bort något av det jag tränade på igår genom att träna på en annan Kata idag. Fast samtidigt vill jag ju följa min plan med Dagens Kata systemet.

Vet inte vilket jag ska välja. Träna på Rohai helt och hållet idag och se det som att jag har flyt i inlärningen där eller ge mig på Pinan Sandan som jag måste repetera. Vet inte ens om jag kommer igenom den ordentligt längre.

Det visar ju att jag är enormt träningsmotiverad just nu om inte annat. Funderar vidare en stund till.

EDIT: Nu har jag bestämt mig. Lägger in Rohai som Dagens Kata och flyttar Pinan Sandan till en annan dag. Hur svårt kan det vara liksom? Det finns de som säger att jag tänker alldeles för mycket. Jag är nästan beredd att hålla med dem.

Kommentarer