Fortsätt till huvudinnehåll

Rullskidor

Tanken var ju god men jösses, det där var den aktivitet som kostat mig mest pengar per minut någonsin. Eller tillfälle. Eller vad man än räknar. Över huvud taget.


Mycket bra träning. Mycket roligt, nyttigt och hade verkligen behövts för vinterns skidåkning. Men vad hände? Jag har åkt sammanlagt 6 gånger som jag minns det och det är inte i något av mina universum ekonomiskt försvarbart. 

Får nöja mig med att endurokörningen har gått seriöst bra i år och vi har kört hojarna så mycket och ofta vi kunnat. Det kostar ju från samma tidskonto som rullskidåkningen på något vis. Det är väl förklaringen till varför jag inte slitit mer på mina älskade rosa rullskidor.

Hoppas på en bättre rullskidsäsong nästa gång, nu börjar ju snön komma här, så mer rullskidor blir det inte i år.

Kommentarer