Fortsätt till huvudinnehåll

Att komma tillbaka

Idag tar jag upp mitt bloggande igen. Har inte tränat regelbundet på mycket länge och gör en nystart idag. Jag kommer få räkna med att det blir ordentligt tungt att komma igång igen.

Det är ju viktigt att ha en plan med det man gör. Min plan blir att återuppta mina mål jag hade när jag startade den här bloggen. Till att börja med vill jag ta mig hela vägen till 1:a Dan i karatestilen Sankukai. Jag vill ta mitt Svarta Bälte.

Jag har tagit ett antal steg tillbaka i fysisk form och i att minnas det vi gör på träningen. Jag kommer att ha fått en längre sträcka till mitt mål än jag hade när jag tappade träningen och slutade blogga.

Mitt första delmål är att nå tillbaka till den form jag var i när jag började skriva denna blogg. Fysiskt och kunskapsmässigt.

Det var här det började:
Vägen till Shodan - Början

.

Kommentarer

Anonym sa…
Det är rätt inställning!
Välkommen tillbaka, har saknat dig.
/D.H.