Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens igår - Pinan Yondan

Får nog lägga till en till Pinan Yondandag snart. Det blev jättekort genomgång för mig själv igår. Hade kört hoj och det var väldigt intensiv körning på eftermiddag/kväll och när jag kom hem var jag helt utmattad. Både i huvudet och i kroppen. Men oj vad roligt jag hade när jag körde.

Idag är det måndag igen och jag är tillbaka i vardagsrutinerna hoppas jag. Ikväll träning och sedan hem och äta och sova och mysa lite. Ska försöka göra lite Dagens Kata i alla fall någon gång. Fast inte på lunchen för då behöver jag ta hojen till Budo Fitness-butiken och köpa ett nytt brunt bälte. Det blir så när man eldat upp sitt vanliga.

Dagens Kata får bli Seienchin. Det är väl den på tur på något sätt. Det blir tungt för stackars benen!

Kommentarer