Fortsätt till huvudinnehåll

Karateträningen igår och imorgon

Igår var det träning på klubben och jag körde på allt vad jag kunde. Jag växlade lite mellan att pressa på tempot och ansträngningen eller att försöka göra saker och ting extra noga. Det var svårt att få de två ytterligheterna att mötas och bli bra båda två. Kände mig rätt så slarvig fastän jag försökte fixa till saker.

Imorgon är det träning igen. Hoppas jag kan få till en del av de saker jag försöker träna extra på. Måste hitta lite tid och energi att träna kata hemma också så att jag kan träna på förflyttningarna i lugn och  ro på ett bra sätt. Att få till stabiliteten. Kata är så pass omväxlande så att man får till den träningen från alla möjliga håll, vinklar och tekniker.Vem kunde tro jag någonsin skulle säga så?

Kommentarer