Fortsätt till huvudinnehåll

Hoppas på träning ikväll!

Hoppas kunna träna något idag. Då får det bli gymmet för det är ingen karateträning i dojon på torsdagar. Solen går idag ner 15:45 enligt "Svensk Almanacka" som jag laddat ner till min iPhone så någon utomhuslöpning blir det nog inte tal om. När jag kommer hem kommer det hunnit bli mörkt för länge sedan.

Dessutom har det snöat såna där stora blöta snöflingor som försvinner på en gång hela dagen så det är lite för blött och fuktigt ute för att det ska vara bra för mina bråkiga luftrör. Det är inte tillräckligt kallt för att snön ska ligga kvar särskillt länge. Det som kommer ner från himlen är något mittemellan snö och regn. Bättre ta ett varv i gymmet då. Inte för att det är något fel på luftrören nu men jag vet ju hur det brukar bli.

Antagligen blir det ingen lunchpromenad eftersom jag inte har kläder nog med mig för att inte bli nerkyld. Kommer bli dyngsur på en gång. Väntar till imorgon med promenaden.

Kommentarer

Kirin sa…
Kommenterar mitt eget inlägg. Kände när jag kom ut att det nog skulle gå att gå den där promenaden trots allt. Blev lite blöt men inte värre än att det gick att gå till Medis och äta lunch och sedan gå tillbaka. Det är jag mycket glad för att jag gjorde. Att promenera på lunchen är att tanka energi inför eftermiddagen.