Fortsätt till huvudinnehåll

V 37 och bekvämligheten som vann

Vecka 37 har varit en ganska seg vecka träningsmässigt. Passen som utfördes gick bra, men det var svårt att komma iväg. Alldeles för lite träning totalt sett.

Orientering, 1 pass. 
Bara för att ta igen de två år då jag nite varit med på personalorienteringen så tog jag långa/svåra banan. Självklart. Tid tog det. Dåliga vägval blev det. Jag var kass rent ut sagt. Blev myckte träning, och jag hade skitskoj. Det duger mer än väl. 

Löpning, 1 pass. 
Riktigt fin runda. Tittade på fåglarna som samlats på fälten kring byn för att flyga vidare söder ut över vintern. Kommer att sakna dem, särskilt mina älskade tranor. Mäktigt med hundratals förväntansfulla fåglar på samma ställe som förbereder sig inför flygningen. Fantastisk höstkväll var det till råga på allt. Så här vill jag att alla mina löprundor ska vara.

Enduro, 1 pass. 
Fantastiskt roligt pass i Boden. Hann bara med lördagspasset då söndagen gick åt till årsmöte med SMC.

Att ta med sig till nästa vecka
Enkelt. Träna mer och oftare. Kom igång med funktionella träningen ordentligt. Konditionsträna. Gör något!

Kommentarer