Fortsätt till huvudinnehåll

Mycket vill ha mer

Det som är bra med att ha ett eget gym hemma är att man sparar någon timme i transport och trassel när man ska till och från gymmet. Man kan träna precis när man vill. Man har sina egna fräscha saker att träna med. Man slipper trängsel och väntan på att utrustning ska bli ledig. Nackdelen med mitt eget gym nu är att jag bara har två kettlebells. 

Skulle gärna köpa några kettlebells till. En 16 kg competition kettlebell skulle vara nice. Och en 20 kg. Men det får vänta. Har lagt så mycket pengar på en massa saker nu så nu är det handbromsen som gäller ett tag.

Jag har ju jobbat med första funktionella programmet ganska länge nu eftersom jag gjort det så sällan. Börjar bli dags att byta till nästa. Tittade lite på nästa program då jag glömt vad det innehöll och hoppas att jag klarar mig ett tag med de grejer jag har. Risken är att jag behöver en lite tyngre kettlebell än den jag har till svingarna.




På bilderna de kettlebells jag samlar på. De två lättare har jag redan, de två andra finns på inköpslistan: HE Fitness Competition 10kg, 12kg, 16kg och 20kg.

Kommentarer