Fortsätt till huvudinnehåll

Flyttpaus och förkylningar

Vi har flyttat till hus. Så fantastiskt! Så underbart! Så bäst!

En flytt för mig innebär för utom mycket glädje och stor lycka väldigt mycket dammallergi. Blir jag allergisk blir jag nedsatt på alla sätt och vis och åker lätt på förkylningar också. Så det har varit en period med snor, trötthet och utmattning. Inte så mycket träning alltså.

Sedan är det ju mycket som ska på plats när man flyttar till ett hus. Tiden springer lätt iväg och det är nära till hands att hoppa över ett pass eller två. Eller tio. 

Jag behöver alltså börja om med min träning. Nytt utgångsläge, ny plan och ny energi.

I vårt nya hus har jag ett fint träningsrum som bara är att börja träna i. Min egen dojo. Med boxsäck och allt. Så nu gäller det att komma igång med träningen och köra hårt! Man ska ta vara på sådan lyx!

Kommentarer