Fortsätt till huvudinnehåll

Varit förkylt

Det har varit mycket förkylningar av och till och jag har tränat mycket vid sidan av. Har inte riktigt haft samma överskottsenergi som vanligt och det märks här i min blogg som jag inte uppdaterat särskilt flitigt och i min träningsdagbok som med nöd och näppe fyllts på med genomförda pass.

Ett annat litet bekymmer är att mina öronpiercingar/hål i öronen som jag tog för ett tag sedan börjar bråka när jag tar i och ur örhängena hela tiden. Jag hade håltagningshängena i den tid jag skulle ha men det tar ju ett år för hålen att läka helt.  Därför blir de irriterade och bråkiga hela tiden när jag sliter ur och plockar i hängena så ofta som jag gör. Hoppas det lugnar ner sig snart.

Nu är jag på gång och friskare från förkylningarna igen och kan träna lite mer som vanligt. Fortfarande känner jag att jag inte orkar köra lika hårt och intensivt som vanligt, men jag kan ändå vara med och köra med resten av gruppen.

 Snart kanske jag kan ut och springa en massa igen också.

Kommentarer