Fortsätt till huvudinnehåll

Mitt pass igår

Igår var mitt första pass på den här terminen som jag instruerade. Det var många där och väldigt spritt med grader. Vi hade allt ifrån några som provade på och hela skalan upp till svartbälten.

Sensei Anders var snäll och tog en del av gruppen medan jag instruerade den delen av gruppen som inte tränat så länge hos oss än och de som kommit tillbaka efter ett långt uppehåll. Jag säger hos oss och på länge då vi har allt från de som inte tränat kampsport tidigare till de som tränat andra kampsporter, på andra klubbar eller som tränat hos oss för länge sedan och kommit tillbaka.

Vi tränar alla samtidigt och allt ifrån nybörjare till högsta graderade. Fast vi ibland delar upp gruppen på flera instruktörer som igår.

Det är det som gör våra pass till det de är, alla som är där och tränar!


Kommentarer